درباره وبلاگ


سید مجتبی کاظمی کاردان فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانشجوی رشته مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و کار مند بانک ملی ایران عضو انجمن مهندسی IT دانشگاه علمی و کاربردی ابهروعضو باشگاه وبلاگ نویسان بانک ملی ایران ورود شما را خوش آمد می گویم....


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 34052
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



فناوري ناجي
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : سيد مجتبي كاظمي

 

راه اندازی ایمیل ایرانی چاپار/ استفاده از Chmail بدون اعلام هویت
قائم مقام دبیر شورایعالی اطلاع رسانی از راه اندازی پست الکترونیکی فارسی با نام " chmail " در کشور با حمایت این شورا خبر داد و این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش نیز سازمان فناوری اطلاعات ایران از آغاز به کار رسمی ایمیل ایرانی "ایران" خبر داده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پست الکترونیک چاپار که تحت عنوان chmail قرار است سرویس‌دهی عمومی خود را از 20 آذرماه سال جاری آغاز کند امروز سه شنبه از سوی دبیرخانه شورایعالی اطلاع‌رسانی رونمایی شد.

 

این در حالی است که سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز اواسط شهریورماه جاری با ارسال پیام کوتاهی به برخی از مشترکان موبایل از آغاز به کار سرویس ایمیل درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران خبر داد و از کاربران اینترنت خواست برای ایجاد و ثبت پست الکترونیکی ایرانی به درگاه IRAN.IR مراجعه کنند که با این وجود به نظر می رسد فصل جدیدی از رقابت ایمیل های ایرانی برای جذب کاربران اینترنت در کشور و با هدف صیانت از اطلاعات الکترونیکی مبادله شده در کشور در حال رقم خوردن است.
 
استفاده از Chmail بدون نیاز به اعلام هویت
 
به گزارش مهر، شورایعالی اطلاع رسانی در راستای پاسخگویی به نیازمندی کشور در حوزه ارتباطات سایبری و همچنین صیانت از اطلاعات الکترونیکی

 



ادامه مطلب ...


خداوندا آن نيروي الهي  را در وجود اين بنده حقير و همه همكارانم كه در جاي جاي ميهن عزيزمان صادقانه و ايثارگونه درجهت خدمت به خلق در بانك ملي ايران تلاش مي كنند  حفظ بفرما .


واقعا" چه مي توان گفت ،چه مي توان ناميد، آنچه را كه چشمهايمان مي بيند ولي در باورمان نمي گنجد ،تلاش بي وقفه و استمرار خدمت رساني لحظه به لحظه را كه حتي ثانيه اي فروگذار نمي شود و حتي لحظاتي براي گپ زدن بين همكاران چون گنجي ناياب است ،اين سرافرازي براي من و تو در پيشگاه خدايمان كافي است ،بياييد  قدر اين نعمت الهي  كه زندگيمان را وقف خدمت مردم ،خانواده خود و فرزندان خود نموده ايم، را بدانيم . 

                                                                                                             خدايا تورا سپاس 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فناوري ناجي و آدرس mojtabakazemi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.